fredag 17 december 2010

Väntar på min nya telefon!

hade bestämt mig...
Nokia N8, kanse..ösnkar gärna med knappar och
Billigare abonemang
Knappar är sååå jäkla B 2010, dagens knapp telefoner är inget och ha..såklart inte!
Ni vet såna assss jobbiga försäljnings snubbar kommer man inte undan och så även denna gång
1-0 till dom
Mitt enda "krav" var en telefon med bättre kamera än jag har nu..då skulle jag absolut ha denna, med blixt eller vad sjutton han snacka om som proffs fotograferna har, så denna va min grej! Höga förväntningar, lovar bilder
Kartor hittar redan överallt i "Åkersberga zonen",
e-mail som jag har öppen 8tim per dygn, behövs mer??
Surfar, även det 8tim per dag, tror inte jag missar så många annoner??..när ska jag ens ha tid och utnyttja hälften av dessa funktioner??
Dock så är juh denna mobil sååå poppis, så fick beställas hem med endats fåtal i lager så förhoppningsviss skickas den på måndag!
Och försäljnings killarna verkade impade över mitt val av lur!
Den perfekta Julklappen till mig själv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar