fredag 17 december 2010

Dessa dokusåpor!

det blir bara värre och värre..när man trodde man sett det värsta, ska det alltid finnas nån som är värre?!
Iförgår gick jag runt hemma och pyssla och va bara tvungen och slita mig från mitt göra och i rask takt springa till tv:n..Bonde söker fru!
Har juh verkligen spårat, varför vart dom utvalda? Det är jhu inte ens tv?
Såklart måste det alltid finnas ev av varje typ..
En blyger, har dom ens lärt känna varann? Som dessutom olyckligtviss fick umgås med folk som va ännu blygare..jaja, hon hade juh valt själv! Och vid en ålder av 40? undrar man fortf om hon är oskuld?
En tönt, som knappt vet hur man hanterar kvinnor och vet absolut vad han ska säga fel vid fel tillfälle...kanse därför kvinnor inte faller? Dock tyckte jag det va lite taskigt av tjejerna att va kvar så länge, för att sedan berätta att dom bara vill bara vän med honom..kunde kanse hittat nån annan bland dom sökade? Eller hade han inte fler?
En playboy såklart, nån måste juh stå för dramat..hur kunde han först gå in till den första för och säga godnatt och sedan samma sak till den andra..vad fan, kom igen, du är med i en dokusåpa? Tänkte dock inte på alla tjejer han hånglat upp tidigare? Ochså valde han tjejen som det skriver osäkerhet och svartsjuka om..nja, bättre lycka nästa gång!
Just det, fanna juh en 4:e..vem är det liksom??
Paradise Hotel..dock inget jag följer, men man har juh råkat bläddra förbi och det är andra hands valet om första handsval inte finns..har fortf inte förstått vad det går ut på? Va så korkad som möjligt? Ligga med så många som möjligt? Snacka skit om så många som möjligt?
Ensam mamma söker..morsor, borde inte dom klara sig på egen hand? Med tanke på att dom flesta ser relativt bra ut(finns värre) måste dom dejta lammkött i tv då? Och sen är dom stämplade för resten av livet med, Ensam morsa..
Några program jag hissar och ibland följer om tid finns..
Idol, första gallringarna är alltid roligast..folk har verkligen tappat sin egen uppfattning om sig själva
Cirkus Möller, nästan första och enda underhållnigsprogramet som jag följer
Bygglov, hur kan dessa hantverkare ens finnas på marknaden?
Kalla fakta
Djurpoliserna, man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad? Vart tog det budskapet vägen..?
Äntligen hemma, en och annan idé brukar fastna..
Vad tittar du på?!

1 kommentar:

  1. Hahahaha du är för rolig Linda!! :)
    Jag kollar på Cirkus Möller, Vem kan slå Filip och Fredrik, Äntligen Hemma, Lyxfällan (ibland), Idol, Robins (på svt)... Det är de svenska, sen är det ju alltid Desperate Housewifes på tisdagar, men nu är det ju slut för säsongen..

    SvaraRadera