onsdag 8 december 2010

Den som skrattar först, skrattar även sist!

ja, kan bara sitta här framför dumburken, läsa allt..och bara le, I love it!!!
Vet inte hur jag ska beskriva, men vad är det med folk?!
Det går inte bara och tro att man har ett bra självförtroende, för verkligheten springer i kapp en..och det vet både du o jag?!;)
Och det märks så väl på folk som lider av det..kan inte glädjas åt andra? Måste alltid klanka ner på andra?
Och tur är, tar jag inte åt mig..har länge funderat på vad som kan knäcka mig?!
Alla människor har juh en svag länk, men finns inget som biter på mig..säg vad du vill?
Tar inte åt mig
Gör vad du vill?
Tar inte åt mig
Du biter inte!
Jag kan knäcka dig, det vet du..
Och jag är oerhört glad över att inte behöva lägga energi på sånt, för vissa lider juh verkligen av det..
Det absolut enda, som jag ibland kan ta åt mig av och börja funderar på, är när nån säger att min häst inte kan klara av vissa saker..varför skulle inte han kunna göra dom svåraste rörelserna?
Sen att jag inte tänker ut och glida på såna tävlingar, men det är två skillda saker, träna och tävla! Träna kan alla göra!
Nä, tänk på det..den som skrattar först, vilket är jag i detta läge..skrattar även sist, vilket jag gör nu med!!;)

7 kommentarer:

  1. Nej det har du helt rätt i, du är då en av de kompisar jag har som har bäst självförtroende, och det har du all rätt att ha! Du är bra, duktig, och fin! Önskar att Tilde och Novis växer upp med samma stora självkänsa som du! Min har jag ju fått arbeta mig fram till, men nu är den rätt bra trots allt! ;)

    SvaraRadera
  2. Boot camp Linda, ska lära dom allt jag kan;)
    Skicka hit dom bara..

    SvaraRadera
  3. Hahaha thank you my friend!! ;)

    SvaraRadera
  4. Får jag också komma på träningsläger??? ;)
    Har du kursen... "hur man blir av med otrevliga människor som stjäl energi" också? för då anmäler jag mig!
    Jag bara ältar o ältar och avskyr att känna att en annan människa klarar av att påverka mig fastän jag verkligen inte vill... Urk!

    SvaraRadera
  5. Oj, jag verkar få ihop en hel kurs här, kul!;)
    Anna Ö: Ett tips, rensa öronen från båda hållen, så det dom säger går in i ena och ut i andra..skaka lite på huvudet under samtalet så inget hinner registreras!;)

    SvaraRadera
  6. bara du sätter dina begränsningar. Du har en så jäkla fin häst... Och jag menar verkligen det.. Kick some ass och ha lite kul på vägen =D

    SvaraRadera