torsdag 10 mars 2011

Stockholmarna har anlänt

efter en natt halv dålig sömn, mest pga "kudden" som väckte mig, burka för att inte ramla ur britsen man sov på och nångång tidigt imorse börjar lillen gör ljud ifrån sig men det va mitt minsta problem va bara och dra igen locken igen och sova vidare en liten stund..
Äntligen framme, som man längtat efter att kliva av solen sken, snön gnistra och väl av fick man hålla i grejorna för att inte lyfta från marken, blåst till tusen
Ckecka in i stugan och sedan lite lunch på det och även hit upp har traditionen om pannkaka på torsdagar införst så jag vart super glad!
Helt plötsligt fråga jag mig, har jag druckit inatt?
Vart jag än gick så gunga det, tågresan satt kvar..bådar inte gott, så efter en segliden lunch så väl tillbaka i stugan kunde jag inte stå emot, trots att jag hatar att sova dagtid så slängde jag mig i sängen och tror inte det dröjde länge innan ögonlocken slockna..4timmars vila och skulle i skrivande stund kunna sova ända tills imorgon bitti, betyder det att man behöver åka bort?
Och såklart tyckte "Norrlänningarna" att min väska inte passa in i fjällen, förstår inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar