tisdag 15 mars 2011

Ett steg i rätt riktning

att åka med vana skidåkare som bara vill komma ner på snabbast tid, då har jag hamnat fel..Haha
Hade en bättre skidlärare idag, tjejor förstår varann bättre..killarna bara åkte iväg och själv stod jag i backen och när små kidzen svisschar förbi då blir jag förbannad..det är samma här, det är bara jag som sätter gränsen, hur det ska gå!
Men idag, idag då jäklar..har jag haft riktig roligt när man vågar åka på, det var härligt!
Man ska inte tänka så mycket, bara ge sig ut och hoppas på att båda bena sitter kvar när man väl är nere och jag måste våga lita på att jag klarar det här..jag klara juh det när jag inte tänker, men så fort jag stanna upp och tankarna börjar skingra, oj..här var det brant? Klarar jag detta?
Va nästan så att småbarna fick börja se upp för mig, istället jag för dom, haha!

Innan det svarta partit..jag stod även när jag kom ner, bedrift!

Dagen spenderades med Systrarna Graaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar