tisdag 8 mars 2011

Alltid lika oplanerad

Planering går mitt liv ut på att få ihop allt med jobb, hem, häst, hundar och framför allt med den lilla speltiden jag har varje dag..
Som vanligt ligger pressen på och egentligen behöver jag inte ens göra hälften av grejorna men eftersom jag blir halvvägs till 30 imo så, måste tjejorna i stallet få, opppss..inget! Och för att peppa dom hela vägen tills jag kommer hem då dom ska både rida och fixa nya lakan varje dag..återstår och se vad!
Och än så länge har jag bara börjat tänka på vad jag ska packa, resaväskan står på plats men tiden för att fylla den har inte funnits
Det som ska göras innan 16 imo är alltså
-Packa
-Fixa stallet imo
-Fixa åt tjejorna
-Lämna hundar hos hundvakt, tur är alla på samma ställe
-Städa av hemma, klarar inte att åka hemifrån när det ser ut som kaos o åter styr min planering för när jag kommer hem igen finns ingen tid till städning..
Oftas hinner jag bli klar i precis tid och sen väntar stressfritt ett par dagar!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar