måndag 7 mars 2011

2arbetsdagar kvar..

en ledig onsdag med morgonträning, 17timmars tågresa,packning sen blire fjällen 6dagar!
Och har turen som står i världens bästa stall med världens bäst stallkompisar som tar hand och rider min krokodil häst, finns det bättre?!
Har inte haft så mycket tid under helgen att ägna mig åt dator, bloggen känns som om jag flängt mellan alla bestyr och inte hunit ens njutit att det varit helg..
Hemma 19,30 fredag och iväg till Pizzerian med 2st fyllon varav ena 1timme senare låg och sov på soffan..som vanligt! Och kvar med Norrläningen Lennart, har dålig motorik..så jäkla bra låt! Ajaj, vilket fall..stv:n fick stå till tjänst åter igen mest bara skit där..
Enda måstet denna helg va att ha klart: 2st badad hundar innan söndag kväll och det va fan på Fi**håret jag klara det, söndag 20:00= Solsidan= Sista hund klar! Och den största o mest jobbiga med "kakor" till tover..även han ser ut som en Cotte nu och Animal Planet Rescu kan åter åka hem lugna i vågen..
Lördagen vart det Båtmässan, stallet och häng i Smara sedan va den dagen över och söndagen sprang förbi oxå med födelsedags fika, stallet och hundtrimmning och nu åter igen måndag och jobb..men det är juh bara 3st morrnar, 3dagar óch 2st kvällar kvar tills jag på självaste födelsedagen spenderar på ett tåg med 17timmar da dunk, da dunk, da dunk..undrar om jag kommer sova en blund? Eller om Sally dryga 3månad kommer bestämma sig för och sova eller inte?!
Jaja, återstår och se..hur som kommer det bli bra är i goda vännerslag så, vad kan gå snett?! Kliver på fel tåg? Glömmer resväskan på perongen? Får fel väska? Bryter bena i backen?
Några exempel..
See you!

Under trimningsgång

Färdigt resultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar