onsdag 2 mars 2011

Hästledig med hundgöra!

Animal Rescu, stackars hundar?!
Full med tover så man får raka, brukar jag tänka..tills jag inser att mina egna hundar inte är långt där ifrån
Tror ingen missat att jag har pälshundar, vita, långhåriga och hela tiden har jag förträngt att även mina kan bli toviga, får en påminelse varje gång jag klappar/gosar med dom..vart jag än tar så är det en stor kaka, nu är det dax och gör nåt
Så idag tog jag hästledigt och istället hoppa in i duschen med en av hundarna, Bullen den minst toviga av dom..bävar för att ens tänka när jag ska ta tag i dom andra till helgen, man kan räkna med ca 2timmars vård från badning till föning, borstning, klippning
Men när dom är klara, åhhh då blir dom så gosiga och härliga, pälsen är som bomull och schampot lukar tuggumi!
Anna och Kim kom hit på en fika oxå, vilket var väldigt trevligt alldeles för sällan blir det
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar