tisdag 22 mars 2011

Kommer det bli som då..

När skämten, pikarna och den braiga stämmingen inte finns där längre..?
Som va så härlig förut, vill att det ska bli som då!
När jag ser bilder, hör orden och undrar..varför?
Kommer inte sätta mig i den situationen igen!
För en gång är..
När man vill prata..
Men man får inget säga
När det inte leder nånstanns?!
Vad var tanken?
Jag hade slutat sett mig själv på det viset..
Det kanse kommer bli som då?
Vem vet..
Det vet bara jag!
Jag kan bara göra det bästa!
När en "allvarlig" sak blir No big deal..är man en bra människa då?
Är jag den svarta själen? Har jag ett hjärta av sten?
Många frågor utan svar..det finns inga svar!
Jag vill inte höra några svar..jag vill inte höra att jag bara, det va förr i tiden som man va så..ännu en gång föll jag på mållinjen, varför?
Jag är nåt, enligt mig själv nu för tiden..eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar