fredag 11 mars 2011

Första dagen i backen

efter andra åket börja man fundera..att man är ryttare kan man inte tro?!
Balansen är som på en cykel utan stödhjul och bena skakar och om man inte hade betalt för liftkortet hade jag checkat in på fiket illa kvickt, göra det man är bäst på!
Jag har genom åren åkt korta skidor(blades) men efter mycket om och men så gav jag mig på normala skidor systrarna Graaf fick stå till tjänst och dom fick jag rätt ordentligt på fall och glid, efter 2-3 åk så undra jag varför jag en gång valde blades?
Gick väl sådär, koncentrerad till max och såg inget annat än vart jag skulle och till och från va jag nog inte långt ifrån..Pernilla Wiberg!
Så vart klockan 15 och vad händer då?
Afterski såklart och när man hänger med 2st grabbar så kunde jag bara vänta mig vad som skulle hända?
Men va rätt städat dock så är det bastu nu efter maten och där..där händer det, vet precis vad jag kommer få dra hem!
Frågan är, ska jag häva eller ska jag skona mig?!
See you..
Utsikten denna vecka!

Afterski!
Huvudsaken inte är hur man åker?!

Huvudsaken är att man är snygg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar