tisdag 15 mars 2011

Sovmorgon är överskattat

Det jag trodde att jag skulle vakna av varje morgon har jag inte hört ett ljud ifrån, nämligen Sally 2månader vakna till barnskrik..inte Linda style!
Men hon har skonat mig dessvärre har stugan vi bor, vet inte om pengarna inte räckte till ordentlig isolering men när grannen går på sin sida så tror jag att personen knatar förbi min binge
Eller när hundspanns hundarna har blivit kopplade ca 25meter från vår stuga och ligger där och ylart, då började jag genast att ogilla dom och om man tycker att min hund Bullen är gnällig när han fått för sig att han blivit valp igen och inte kan hoppa upp i sängen, ska aldrig mer klaga på honom, för övrigt saknar jag dom såååå!
Har nog inte nån morgon klivit upp senare är 09.30 men jag klagar inte..gillar inte och sova bort halva dgen heller för den delen, dagen blir så kort då
Fukosten börjar bli på G så jag ska väl rycka in med en hand
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar