lördag 5 mars 2011

Död eller levande?!

Det vart vinst eller förlust körning för att hinna med det galna systemet med anmälningar, klockan 18 öppna Södertälje och det var precis jag hann..anmäld!!
Så efter Djursholm den 20Mars är det bara dax och lära om..igen, till LB:2
Det var bara hålla stadig gas, båda händerna på ratten och minst 110 på 70 väg..
Annars lördag..
Hastigt imorse bestämde jag mig att fara med till Båtmässan och dom enda intressanta båtarna är dom stora, dom där man bara drömmer om!
Vet inte hur jag ska kunna finansera 8,5mille? Någon, dela kanse?
In i shopping hallen och vet juh att det finns rätt snygga båtkläder, Jackor och som vanligt springar jag maraton mellan ställerna, mycket fint men inget köpt men vet precis vad jag ska köpa när tillfälle ges!

Henri Lloyd koftor, tips på köpställen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar