torsdag 31 mars 2011

Mitt liv består utav planering!

Dödlig utgång: Stress/magsår, köra ihjäl mig..rökning= borttaget, sluta juh för över 1år sen;) Harmoni? Det lyser med sin frånvaro.. Jag är en sån riktig planerar människa in i minsta detalj, brukar oftas ha en plan B oxå ifall att.. Men nu har det gått så långt att jag planerar när jag ska Tvätta, för kommer jag hem sent från stallet så blir jag på dåligt humör när jag inser att jag har en tvätt och hänga oxå Duscha håret, planera för att se lite fräsch ut?! samma sak här..kommer jag hem sent= komma i säng sent..jag kliver upp 05:20 mån-fred så sängen kallar 21:00-21:30 och eftersom hårfönen dessutom håller på och säga upp sig, stänger av sig efter en stund och jag har en "bunt" hår så tar det sin lilla stund Handla, försöker under arbetstid, raster att åka ner och handla..så jag "spar" tid efter jobbet..psyko?! Man kan juh tro att jag lever själv men det är juh det jag inte gör..och vet inte hur många gånger man ska behöva förklara! Nej, jag begär inte att den andra ska göra allt, bara för att jag har en hobby som tar 3timmar varje dag..men nåt kan man göra, jag "hinner" juh dessa saker varje även fast jag är borta 3timmar..och då tycker folk i min närhet att jag är stressad jämt..är det konstigt? Är det konstigt att jag jämt ät trött? Och hela tiden måste jag tänka på hur länge jag är bort, har juh 3st hundar hemma som oxå önskar kärlek och promenad..jag kan inte påstå att våra hundresonemang är lika..dom behöver väl ochså promenad varje dag? Det blir väl dom glada av? Just nu är jag nära ett nerbrott igen pga massor att göra..men jag väljer juh det själv oxå, men jag vill göra allt för alla! Varje dag som går inser jag att jag klarar mig själv, jag kan själv, jag fixar allt själv och det ibland känns det som om jag enbart bor i ett hus. för mig själv med ett eget liv med mina hundar..är det hållbart? Ett liv fullt av enbart planeringar..är det hållbart? See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar