fredag 25 mars 2011

Kick-Off med jobbet

Jag vet juh hur man är på fredagkvällar och när man dessutom "måste" hålla humöret uppe, not Linda style..är inte människa som gillar "tillställningar" med mycket folk men jag hade trevligt
Uppdelade i grupper så var det först disskutions frågor och sedan redovisning på det, nya lag och sedan var det dax för utomhusaktiviteten..Lådbils bygge, men det kan juh bli kul!
Och det var det, vi hade vunnit om det inte hade varit så att Kjelle(min kollega på min anläggning) körde lite för nära mig..eller jag honom, men det har ingen bestydelse..sedan var det middag med mycket mycket god mat me Cola som dryckes tillval och jag njöt medans jag sett där och såg folk blir mer "runda under fötterna"..lovely, lycka till imo hörrni!
Platsen vi va på, Skåvsjöholm kan jag varmt rekomendera!
Eftersom ena halvan sov kvar på hotellet så la jag beslag på "lyxig" heterna..pula ner i handväskan, tjingeling!
Nya skjoter fick man
Det ska gå och göra om en 5-sitsig bil till 7-sitsig bil..det bara ska gå!

1 kommentar:

  1. Då blev det en 2hiss" iallafall ;)

    Vad kul att du ska dit också... jag funderade på om jag skulle ta den andra klassen, men Näää.... nu SKA jag rida det program jag en gång lärt mig ;)

    SvaraRadera