onsdag 30 mars 2011

Det är inte bara jag som märker skillnad!

utan även övriga i stallet, idag fick jag inte bara en posetiv 2itmärkelse" utan 2st! Först från C som tyckte han såg jätte fin ut och som även påpeka min ridning..på ett bra sätt, att jag är mer "med" i nuet och lugn..och det är så sant så du kan hoppa upp och...opps men så är det! Jag märker sån otrolig skillnad på mig själv oxå och det är en härlig känsla att, sen såklart har jag mina bättre och sämre dagar..som iblnad trilla tillbaka till min "dåliga" ridninge, men snabbt kommer jag på att det inte funkar! Och min "dåliga" ridning består av: hårda händer, banka ordentligt med skänkel och en skopa med mycket dåligt tålamod..och detta trodde jag funka förr?! Resultatet vart, dragkamp och en ryttare med dåligt humör för att det inte gått bra..hur tänkte jag? Nu, mycket bättre tålamod, mjuk dock kan jag "låsa" händerna i ett läge och bli lite hård emellan åt men det jobbar vi på och nöjd 5dagar av veckans 7! Även A sa att Hoppe börjar se riktig fin och stadigt ut, tack tack! Och med dessa värmade ord i bagaget så är jag mer laddad än nånsin till och bara fortsätta! See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar