torsdag 3 mars 2011

Finns ingen betäknetid längre

Ingen har väl missat det dåliga s*** systemet i TDB, nån som gillar det?!
Här gäller det och planera sina dagar för att anmäla på pricken och framför allt bestämma vilka man ska åka på och SKA va med på, så vida inget oförutbestämmt händer för plasterna är åttråda värda så hoppas inte folk anmäler som idioter för att sista sekund hoppa av och anmäla til nåt annat, lämn dom till oss som verkligen vill!
För det finns ingen betänketid så fort anmälan öppnas..
Folk i min närhet blir trött på och höra mig och nästan jag själv med, haha..kollar Ridsport, antecknar, bestämmer vilka jag SKA åka på och är inne dagligen flera gg per dag och kollar ifall Solna, 27Mars öppnar igen men folk verkar hålla på sina platser där..
Jag blir bara mer och mer häst biten för varje dag och mer o mer intresserad av tävlingar och jag ska bara bli bättre, jag ska ha den blå/gula en dag!
Har insett hur mycket jag måste rida, hur ordentligt, hur noga och hur avslappnat för att inte störa min häst, jag måste rida och kämpa så mycket så det värker i kroppen!
Och hoppas att alla klubbar anamar det här med fasta startider, det skulle underlätta och speciellt för oss lite nybörjare..det är inte lätt och räkna fram starttid annars jag har allt från väntat länge(hellre det) till att det varit 5st ekipage kvar och min häst står fortf i transporten, då vi precis kommit..
För jag behöver inte längre ha rutin hemma, det är ute på tävlingsbanan..och det finns inga ursäkter längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar