onsdag 16 mars 2011

Hemlängtan!

vill bara hem, hem, hem just nu..finns inget som är roligt för att jag har för mycket hemlängtan, ingen aktivitet, inga skämt går hem och allmänt irri vakna redan på halvpissit humör och tyvärr har det varit så hela dagen och det fortsätter
Och det jag saknar mest är mina hundar och stallet, hela min helg kommer spenderas i stallet för det är tävling på söndag så det finns o göra och kvällarna ska jag mysa med hundarna i soffan, har köpt älg och renben till dom, så det ska dom få knapra på..
Jag har hängt alldeles för mycket nu med närbesläktade och det pallar inte jag, 24timmar dag ut och dag in..inte Linda style! Jag kan bli irri bara av att höra rösten, då är det dax och dra hemåt och göra nåt annat, här kommer man inte så långt och det finns knappt nåt och göra..Jag klagar inte på sällskapet, men jag har aldrig varit nån människa som kan hänga med mina nära alldeles för länge, vem kan det?
Hoppas på att kvällens middag kan styra upp mitt humör lite, men det finns ett och annat och tänka på, farbror Ågren börja titt som tätt knacka på..jag vet att en fasad kan va perfekt, jag har betong runt min mur och där är det inte lätt och smitta in..hård som stål!
Det är dax och glömma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar