lördag 12 mars 2011

Finns det något jobbigare?

än killar som är på gränsen mellan packade och halvpacke på väg äver gränsen..blir inte alla killar jobbiga där? Tjatiga? Eller är det bara mitt gäng?
Som ensam tjej i killbastun klara jag mig bra igår, "Norrlänningarna" skulle väl visa Stockholmarna hur man bastu nånting gick snett?
Dom satt mest på bänkarna i omklädningsrummet, drack öl och snacka..fiske, skoter och planera Norrlands resor har sagt, åker inte längre än Gävle!
Dom körde den här 5-minuter grejen, in, kasta vatten som satan, och knapp 5minuter senare så var dom ute igen, är det bastning?
Efter 5timmar där så hade väl dom bastat max 30min och jag satt där inne och njöt, as skönt juh..dom trodde jag var en bangare!
Men va fan mjukar upp kroppen och rensar skit, kommer va asfräsch idag!
Självklart sak det bli lite tjaffas i öldrickandet oxå o i just det stadiet så..kan jag bli tokig, jag blev tokig!
Jag och Lelle(som vi är här med, med Suss) gick ut, rulla oss i snön(kallt) och fort in och första dörren till duschen va då tjejorna, in där båda två, duscha själv gick jag på toa och ut..då självklart står halva gänget utanför och jag kan hålla med, att det ser helt knas ut?
Men va fan och vet inte sen om kvällens disskution mellan L och H bestod av det, men..inte så lätt och tala med nån som bara står o blänger och man frågar hela tiden vad det är?
Då lackar jag, så vill man inget säga..då förklara jag inget heller!
Kan låta elakt, men thats me..
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar