torsdag 31 januari 2013

Min lovely horse!

Sitter jag verkligen på min egna häst?
Kan inte komma ihåg när det gick så bra idag, ångrar inte en sekund att jag var med trots att det innan tar emot, eftersom det kostar en bra slant mer än vad mina övriga träningar kostar!
Jag var avslappnad trots ett "flashigare" tempo, jag hade/har inte hysteriskt ont i axlarna pga spänning och att jag satt med dom "uppspända" kan jag börjat hitta rätt läge nu?!
Jobba med delar ur LA:3 och formen, han måste komma upp i formen nu och det är jobbigt både för honom och mig att hålla detta tempo och "hållning" men jag orka mer denna gång med, min motion börja ge resultat!
Jag svävar på moln, det är så jäkla kul och man blir ännu mer taggad och vill bara fortsätta! Jag ser fram emot detta tävlingsår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar