onsdag 30 januari 2013

En helt vanlig dag!

05:00 Klockan ringer..idag igen, börjar det inte bli en ful ovana?
05:10 Ringer igen..meen vilket tjat
05:20 Undrar vad det är för väder ute? Kallt? Starta bilen i tid, eller kan jag ligga 5minuter till?
05:25 Sista chansen nu kompis! Upp och hoppa, släpp ut hundarna, känn tempen

05:35 Åker till jobbet, sätter på kaffe, käkar frukost
06:00 Öppnar! Sommartid kan kunderna stå och ringa på klockan före 06, hur irriterande är inte det när man försöker äta frukost, tror ni det är lätt att på toppen humör då? Tänkte jag kunde betala innan så är det klart..aaa, tänkte jag bara skulle få äta min frukost*harkel, harkel, idiot*!

15:30 Hemgång, I-landspromblemet..vad ska vi äta till middag? Ska jag behöva fixa den?!
17-tiden Åker till stallet

17:30-20:30 Stalltjänst, ingen ide och försöka åka hem tidigare och kika tv i soffan för man blir ändå bara irriterad över tv-anten som inte funkat sen i somras!

21:00 Sängen, förhoppningsviss..alla undrar, hur jag kan gå och lägga mig så tidigt, kanse förstår ni nu?!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar