söndag 13 januari 2013

Dom bästa sovtimmarna är över..

Men hoppas att jag kan sova rätt bra ändå, klockan visat strax efter två och jag är precis hemkommen en bra men ändå "märklig" kväll/natt..
Dessutom ganska pigg, påminer lite om ett dåligt avslut på en partykväll
En till sjukhus och en hem!
Jag är som vanligt den som fick åka hem, fast nykter nu..
Efter en vurpa med ett redan dåligt knä som hoppa ur led så vart det Akuten för en av oss i gänget, hoppas dom inte behöver spendera hela natten och morgonen där..
Haft ett långt samtal om mitt liv och funderingar kring det, lika glad som nån frågar och jag får chans till och prata om det blir jag ledsen, jag gillar inte riktigt att prata om det tårarna ligger nära till hands då!
Jag hoppas på en förbättring detta år iallafall en förändrin av mig själv, då har jag börjat nånstanns!
Om jag förändrar mig själv först, blir den andra förändrad då med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar