måndag 7 januari 2013

Målen 2013 och tankarna kring dessa

- Börja motionera kontunerligt för att få bättre kropps fysik, promenad, jogging, använda hemma-gymmet 2-3d/veckan, måste hitta ett fungerande system där allt ryms på dygnets vakna timmar!

- Stadga oss(jag o hästen) i LA, för att i slutet på året debutera MSV:C1, hur lägger man upp en realistisk plan på utbildning av hästen?

- Jobba på min spontana sida hos mig själv, här får jag nog säga att det har skett en pytte liten förändring..jag kan och har avvikt från min strika plan då och då! Är en otroligt planerande människa, helst med två stycken reserv planer i bagaget!

- Lära mig att säga ifrån/nej, att inte heller själv fråga efter hjälp gång på gång för att själv slippa frågan..

- Jobba på min stressfaktor, här har jag ochså nån dag här och där släppt på tiden och gjort saker i min takt och så mycket bättre det går, så mycket roligare det är, trevligare!

- Försöka äta bättre, eller snarare allt små skit jag petar i mig..snabbmatskungen nr 1, thats me!

Det gäller väl och inte sätta för många mål för att ha nån chans att hinna förändra ochså?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar