måndag 28 januari 2013

Jerry Williams på Cirkus!

Börja kvällen med middag på Akurat, jag hade blivit lugnad med att det fanns hamburgare! Puhh..
Länge satt jag, hjortytterfile eller hamburgare? Dom flesta skulle nog säga jag är knäpp om jag väljer det sistnämda men jag ville verkligen inte bli besviken av för mycket viltsmak hade ju en kock brevid mig så bättre vägledning kunde jag inte haft..så det vart! Ingen besvikelse..


Tog båten över och trängde oss in på Cirkus bland övriga 50plusar, skulle nästan kunna trott att det var minsta åldersgräns denna kväll!
Ett tag börja jag fundera på, hur sjutton detta kunde få så bra recernsioner?
2,5timme, paus 25min och jag börja undra: När sjutton ska showen börja? Vid detta lag hade han själv endast rivit av 2-3låtar själv, ingen av större kännedom för mig!
Historien av hur hans karriär börja med årtal då jag inte ens var påtänk och jag började nu nästan tycka att det börja bli tråkigt..men ni vet juh alla vad som händer då!?
Det är då det börjar, upp och stå, sjung med och shaka loss, äntligen detta har jag väntat på!
Lika fort som draget börja, lika fort kom slutet,  I going home...då vet man, detta är den sista nu och man vill genast börja som när man var 15år och gick på Backstreet boys i Globen, en gång till, en gång till!

Man kan inte annat än beundra denna man, karl´n fan är 70bast, drar av 3st rockigare låtar och ställer sig och snackar precis som inget har hänt..hade jag haft hälften av hans energi och flås vid 30 så..helt galet!
Min stora ungdomas Idol, hur jag stod där framför spegeln och försökte få till den där öron-vax-grejen!
Måste leta fram skivorna nu..men är ni sugna, sista chansen nu!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar