onsdag 30 januari 2013

Hela kvällen förstörd..

Jag sa det sist med, aldrig att jag kör denna bil igen! Nu menar jag på riktigt, riktigt allvar.!!
Det finns en huvudbil(som idag var på verkstad för felsökning, då den helt plötsligt stanna förra veckan, inget huvud fel hittat, färd hem börjar & den stannar) i vagnparken, volvo v50 och sen köptes det på helt egen hand en BMW eftersom det ibland vart lite meckigt..
Köpet var väl inte helt genomtänkt, BMW är kanse coolt när man är 18år och inte snart 30, dumt och köpa med dragkrok så
man kan sjösätta sin båt för en sak är klar, min planerade hästtävlingar dom är redan klara så utlåning av huvudbil då finns inte på kartan! Vi sätter gärna på breda däck ochså som gör att man inte kan framföra fordonet som en normal människa utan att se alkohol påverkad ut..men idag tog det priset, vägarna gnistra, jag valde "lilla vägen" hem eftersom jag höll på och klippa räcket sist det var halt på motorvägen, småvägarna kan man iallafall hålla "kärring fart"..det börja med en sladd utanför stallet men när jag sedan får sladd, parera, sladd, parera, sladd och allt detta dessutom i en uppförsbacke, 50km/t då känner jag, att nu får det fan va nog! Blinkar in t avtagsvägen och ringer det där samtalet, jag försöker va trevlig samtidigt som tårarna rullar ner för min kind, pustar och tänker, det kunde gått illa! Ringer efter skjus, inte en meter till, aldrig mer!
Jag är arg, ledsen, frustrerad!!

2 kommentarer:

  1. DU KAN LÅNA MIN BIL OM DU BEHÖVER NÄR DU SKA TÄVLA, OM INTE JAG SKA IVÄG MED PONNIN FÖRSTÅS. DEN FÅR DRA GANSKA MYCKET.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh, tack vad snällt!
      Ja turen med bilar är botten nåd, volvon startar inte och felsökningen fortsätter, gaah!

      Radera