fredag 18 januari 2013

Det lilla tänket..

..men den stora förändringen!
Hur kan jag nu bli frustrerad över att inte få den tilltänka promenaden?
Det var 2veckor sedan som jag bestämde mig den här måndagen skulle det bli förändring..
-Alla småkoppar kaffe heeeela dagarna byttes ut mot vatten
-Halva paketet kakor jag var sugen på stod jag verkligen emot och det fick bli 2st frukter istället
-Promenerat 2-3dagar
-Strechat,sit-ups, pilates övningar och armhävningar
Och vet ni vad?
Jag är inte ens hälften så trött på kvällrna, jämnfört med förr! Det är så jag funderar på hur sjutton jag ska kunna somna?
Vågen visar tillochmed minus 2.4kg, är det så att jag slipper vassen i år? Slipper dra in och hålla andan för att inte buckta ut?
Nä, skämt o sido..det känns skönt, jag känner mig piggare, motiverad och hela livet känns bara bättre..och det ska bli ännu bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar