tisdag 1 januari 2013

Höll mig vaken..

Varför är man alltid som tröttast och bara vill gå och sova, när man "måste" va vaken?
Grabbarna hade fixat middag med tillhörande efterrätt och det var absolut inget fel, impad!
Ett dåligt försök av grabbarna att skicka iväg rislampor eftersom vi har en hund som inte gillar nyår köper vi inga raketer själva men jag bojkottar inte raketer för det, det tillhör juh liksom nyår?!
Men jag väljer mina platser för det bästa för hunden, tyvärr går det inte och undvika helt men igår fick det bli hög musik och det var inga fyverkerier nästgårds men jag märkte på han iallafall och är man med folk som inte förstår, det underlättar inte!





1 kommentar:

  1. Visst är det fint med rislyktorna! Vi har ju gjort det i flera år för våra hundars skull! Och jag tycker att det är fint när de svävar tyst fram! Men många skjuter raketer runt oss, och 2 av våra hundar är fruktansvärt rädda. Jag kan inte förbjuda grannarna...men kanske att de tänker lite när de ser våra lyktor.....??!!
    Annars hade vi en lugn kväll! Saknade några av vänner....bla ER!!
    Ses snart!!
    Kram & Voff

    SvaraRadera