måndag 7 januari 2013

Systemkamera Köp/hjälp!

Själv får jag tigga hundutställnings bilder utan av mina hundkompisar, hoppas jag kan sluta med det snart! Och taskiga mobil hästbilder...

Skulle jag slå till? 4000kr, rean var inte direkt nåt och nappa på! Nån hundring..vilket gjorde att jag lika gärna kunde köpa den till ordinare pris..snart, förhoppningsviss!

Googlat och läst på lite olika forum men som med allt annat, alla tycker olika..det enda som jag typ kom fram till var, att Canon är en lätt använd kamera som första-gångs-systemkamera-användare!
Det är en ny marknad för mig så fråga även expediten och hon föreslog Canon, den det knappt var rea på, typiskt!
Kameran ska främst använads till djurfotografering så den måste ta bra bilder "i farten" så att säga, utan att bli suddiga men för det får den inte va för avancerad heller gärna med bra filmkvalite med, går det och kombinera?

Så, vad väljer man?
Märke,Kvalitet,bra/dåligt,Prisklass?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar