tisdag 15 januari 2013

Planen är klar

efter lite justeringar så känner jag mig nöjd!



29 MARS                                   LB:3                     ÅGESTA
31 MARS                                   LA:3                     VÄLLINGBY

6 APRIL                                     LA:3                      ÖSTERÅKER
21 APRIL                                   LA:3                      ÖVERBY
28 APRIL                                   LB:3                      SOLNA

1MAJ                                        LB:3                      VÄLLINGBY
9MAJ                                        LA:3                      VÄRMDÖ
26MAJ                                     LA:3                       ST URINGE

6JUNI                                       LB:3                       UPPLANDS BRO  

9 AUGUSTI                       LA:3/MSV:C1             VALLENTUNA
24 AUGUSTI                            LA:3                        LOTTERÄNG

7 SEPTEMBER                         LA:3                        HALLSTAVIK
15 SEPTEMBER                       MSV:C1                WALLSTANÄS

Är det för tajt? Har ni några max antal tävlingar i månaden?
Jag är inget stort big fan av att åka på tävling och starta två klasser samma dag dessutom har jag bara hört om folk som fått flera timmars väntan mellan starterna, 6-7timmar är det humant att stanna för?
Därför har jag nu valt att då och då åka på tävling med nån dags mellanrum, vad tycker ni om det, bra eller dåligt?
Såklart spelar ju hästen in en roll, vad för typ av häst man har vissa går juh bättre andra klassen..jag ska inte säga att det inte kommer gå bättre andra klassen men jag har inga större problem med min häst på andra plaster!

1 kommentar:

  1. STOOOOOOPPPPPPP!!!!

    Lägger in en protest!!
    31/3 HUND UTSTÄLLNING!!!
    Säkert någon av de andra dagarna oxå!!
    Så kolla på "vår utställnings lista av hund oxå!!"

    SvaraRadera