fredag 1 februari 2013

Äntligen fredag!

15min kvar på jobbet, skönt och sluta tidigt på fredagar!
Solen skiner men jag har mest ont i magen över att jag måste behöva köra BMW:n till Enköping, är det minusgrader ute nu?
Måste lämna tillbaka "lånebilen" och våran volvo verkar få bli kvar, felsökningen går väl sådär nu startar den inte överhuvudtaget!
Ska jag behöva köra BMW hela helgen? Den gör mig på dåligt humör och jag drar mig för att åka nånstanns, ska vi köpa en ny "huvudbil" redan nu? Och sedan bestämma vilken bil som ska säljas när volvon väl är igång..tål och funderas på!
Veckan har inte varit lika nyttig och motionsrik som den bör, dels pga PMS då blir man juh sugen på allt onyttigt? Och vädret med slaskig blött grusväg har varit sådär lockande att knalla med vita långhåriga golvmoppar..så jag har inte känt mig lika pigg som tidigare, ändring på det snart igen!

Fredagen bli lugn hos syrran, hundbad och mys med mosters små älsklingar! Ser fram emot sovmorgon imorgon, lätt när klockan på andra sidan sängen ringer 05:00,grrr!

Oj, nu är det bara 8minuter kvar av min arbetstid..tjingeling!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar