söndag 24 februari 2013

Haft besök inatt!

Han påminer mig varje gång varför han fick flytta, haha!
Tanken var juh att det skulle bli min nya utställnings hund efter Bullen men han fick bara en kula och då får dom inte ställas och inte användas till avel.
Vi hade aldrig nåt riktigt bra band, han är en sån hund som "kan klara mig själv" va inte alls den där gosiga som jag ville ha!
Han va på kollo hos hans bästa hundkimpis Atlas(amstaff/rottis) under resen till Österrike och där fick han stanna sen för och se hur det var och jag slapp skrika på han hela tiden..
Nu har han blivit ensam hund där men har fullt upp att hålla koll på familjens bebis, som han älskar och nu har han börjat åka barnvagn med, haha..
Jag tror att båda han och jag är mer nöjda nu och hans nya familj!

1 kommentar:

  1. Men vi saknar honom!! Vet att han har det bra!! Men Frallan är Frallan!!// Voff Freja med matte

    SvaraRadera