onsdag 20 februari 2013

Det trodde jag aldrig!

En impulsiv grej, syrran ville t gymnet och där har dom just nu prova-på-kompis vecka just nu så jag haka på..och nu funderar jag på gymkort, sjuk?
Man får ett kort m chip, ställer in maskinera första gången och nästa gång man stoppar i kortet ställs maskinen in automatskt, otroligt effektivt för att inte tala om effektiva maskiner, en runda på 8st maskiner tror jag det var..lyssna nu, 17minuter!
Kan ärligt säga, är lite orolig för min dressyr träning imorgon!
Så kommer vi till den städigt tråkiga biten tiden för att inte tala ekonomiskt, 395kr/mån(innan April) är inte dyrt men har man häst & håller på med hundar då är dessa pengar rätt bra till mycket annat..det enda mitt liv går ut på? Att få allt att gå runt, hatar det!
Kanse man ska önska sig ett fläskigs kort i födelsedags present?
Även fast jag helst önskar mig typ..ett kandar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar