lördag 2 februari 2013

En härlig dag i stallet!

Sån där hängar dag i stallet utan nån nytta gjord alls!

Home alone betyder att jag inte har nåt att anpassa mig efter mer än hundarna och när jag hade varit i stallet 3timmar utan att ens börjat borsta för ridning börja jag bli lite små stressad för hundarna, jag skulle juh bada en hund ochså innan Mello börja..
Jag hade planerat uteritt eftersom det pågick tömkörnins kurs i ridhuset men med tanke på regnet som fallit och minus grader på det så är vägarna bara skrittvänliga och med tanke på min fredag som vart nåt helt annat än vad jag tänkt mig så vart det vila igår, vilket betyder jobb idag!

Nej tror faktiskt jag passar på att gosa ner mig med hundarna i tid, imorgon väntar 2st hästar på schemat, helst bada en hund ochså den sista i gänget! Kommer jag orka?

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar