söndag 17 februari 2013

Vart tog helgen vägen?

Det var länge sen en helg gick så fort, otroligt fort!
Och vad har jag gjort?
Typ inget, fredag kvällen ägna jag åt hundbaf & trimning
Igår var jag iväg och träna, ny tränare och det var med blandade känslor jag åkte dit men bestämde mig för att bilda en egen uppfattning, jag har en tanke bakom det! Film och vad jag tyckte om det imorgon..
Idag var det fika stund med vän och sedan möte med min ridklubb, lika trevligt varje gång!
Söndag kväll och jag längtar redan till nästa helg då ska jag bara försöka vara..

2 kommentarer:

  1. Alltid lika trevligt när vi samlas. Tyvärr verkar vi bli allt färre som ansluter till årsmötena , vilket är lite tråkigt. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är alltid samma gäng som kommer och dom som inte infinner sig brukar va dom som har mest åsikter;)
    Kanse ska bli obligatoriskt, åtminstonde för alla som tänker va med i nåt lag? Alt två möten? För andra gänget som inte kunde första gången..
    Tycker det är lite trist!

    SvaraRadera