fredag 22 februari 2013

Äntligen en kväll hemma..

Efter jobbet åkte jag till gymet igen, idag skulle vi gå igenom dom hydraliska maskinera men hon va upptagen med en intrydiktion så jag tog gå-bandet först så jag var lite uppvärmd, 10min olika tempon och olika lutningar..har helt klart överskattat min egen styrka och kondition, vad sjutton rider jag med?
En sväng till stallet, han verka trött så en lung uteritt passa fint vi har bytt box till andra sidan, i hörnet och han verkar trivas sååå bra, alla säger det inte en enda tendens till "krokodil", lyckan är total! Vi hade riktig mysstund idag, åhh!
Färdig middag när man kom hem med mamma som gäst
Förrätt, rökta räkor m hemmagjord aioli
Huvudrätt, biff m lök & råstekt potatis
Kaffe med avec
Nu soffan med hundarna
En perfekt fredag!
Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar