söndag 21 november 2010

Vad gör jag?

klockan är 17 och jag har inget kvar o göra..?
Jag går nästan och letar efter saker att göra, måste ha myror i brallan..söndagar har blivit lite av en "slacker" dag, men jag ska faktiskt göra ett erkänande..jag tycker det är rätt skönt:)
Kvällen program är Skärgårds dröm klockan 19 och sen som vanligt
Ensam mamma söker..såå spännande!
Vad tror vi..?
Linda....Christian?
Emma...Andreas?
Petra...Christoffer?
Just det, hade lektion idag..shit vad jag är bra alltså!;)
Det går juh så bra, kan varken förklara i ord eller beskriva känslan av hur kul det är, hur bra det går, hur duktig min häst, hur...ja allt! Åhhhh!!!!!
Megan, det är dax och leta fram USB kablen till video kamra, så jag kan skryta lite!?
Lugn, jag påminer dig igen!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar