lördag 27 november 2010

Globen resume

oj, vad jag va taggad..Clinic med världsryttare och med 3000kr på fickan och shoppa för, vad kunde gå fel?!


Vart lite besviken på clinicen, kanse hade man för höga förväntningar? Det va inte dåligt utan såklart tog jag med mig nåt från det..men, ja jag vet..sen så va det rätt unga hästar med så det va juh basic övningar och såklart satt efter deras ålder..men fram för skänkel, om ingen förstod det, så vet jag inte?!


Och shoppingen då, när jag väl har handlat nåt så blir jag nästan lite snål sen och spar på slantarna..och det är väl super så här före Jul?!


Som jag länge letat efter, sökt på internet så hitta jag det...Lack tränset, wiiie..överlycklig! Och 2st par vantar kom jag därifrån med, Marie satt stopp för mina "onödiga" köp och det tackar jag för, annars hade alla 3000kr gått åt..haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar