tisdag 30 november 2010

Mitt störta problem just nu..

vilken mobil telefon jag ska välja..vad är ert problem?!
Har berömda 3 och varannt år så har man förmånen att få byta telefon och nu, nu är det dax, yehh!
Men, vad är det för nåt som kommit..bara massa touch, Iphone, Smartphone och gud vet allt vad det heter och är! vad är det för fel med en vanlig lur?!
Jag är en ganska enkel person på så viss, det enda jag gör med min telefon och som är dess funktion, ringer och SMS:ar..enda, enda funktionen som jag skulle vilja ha bra är:
Kamera!
Med risk för att få skit..
Ni får ursäkta mig, men folk med dessa ny moderniheter är så fruktansvärt osociala..drar inte alla över samma kant!
Hade gärna önskat telefon med knappar, men då istället ser dom ut som på stenåldern eller som en "kostym nisse lur"!



N8 X10
E52


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar