måndag 1 november 2010

Morgon träning..

på ett sätt älskar jag det,men på ett annat sätt inte!
Fördel:
Bättre tålamod
Du hinner göra andra saker än bara hänga i stallet
Nackdel:
Hatar och ställa väckarklocka på helgen, eftersom den annars ringer 05:50, 5dagar i veckan
Det finns bara en nackdel, men jag lever fortf på moln efter lördagens träning..åhhh, det gick sååååå jäkla bra..jag hittade känslan, hur det skulle kännas, hur det skulle va och jag fick massssa beröm av alla som va i ridhuset
Lena/min tränare: Åhhh, Linda..du rider så bra så jag blir tårögd han är såååå fin!
Pia/hästägare: Linda, jag har aldrig sett han så fin..det händer massor varje gg jag ser han!
Erik: Hästägare samt Pias beridare under graviditet: Gud va fin han såg ut!
Alltså, jag kan inte förstå vilken häst jag har..det går juh faktiskt med min..min travarkorsning!
Men så klart finns det saker man behöver träna på oxå, dels min galoppskänkel..gör alldeles för dålig hjälp och när jag gör en ordentligt, alltså drar bak yttreskänkel, det är en helt ny värld för oss så Hoppe tror att det betyder fullt sken framåt..haha! Nä, men vi båda måste bli starkade och jag måste nu börja hitta dom nya knapparna!
Och sen så har jag varit lite för hetsig i min ridning ett tag..så skritten har blivit alldeles för stöttig, jag måste bara va lugn, lugn, lugn..så dom två sakerna övar vi mest på just nu!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar