lördag 6 november 2010

Effektiv lördag förmiddag!

Under tiden jag låg o dra mig dom sista minuterna innan jag stack ut fötterna från det varma täcket, så planerade jag min förmiddag..svänga förbi jobbet för och hämta upp gruset jag skulle ha till dränering vid huskanten, ner till fiket för en härlig frukost innan Jula öppna så jag kunde få mig ett par trädgårds handskar..tills jag insåg när jag va på väg ner, röddag..vilket betyde att det dröjde ytterligare 1timme innan butikerna öppna, fan!
Coop fick stå till tjäns, ett par halvdana vantar som ändå funka och ett par fruskosst frallar, hem varm o´boy, avnjuta morgonen innan dagens arbete tog vid
Är mer än nöjd att jag ordnat rabatten på framsidan, dock oplanterad ännu och även krattat löv..åhh, va det är tråkigt..o sen ska man ta reda på skiten oxå!!
Iväg till stallet bar för och kolla lite lektion och sedan visa hur en riktig dressyr häst ser ut, haha..gick förvånas värt bra, trots vila igår..bitarna faller på plats och det är sååå kul just nu!!!
Nä, dáx och göra sig iordning..middag hos Anna väntar, Love!!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar