tisdag 30 november 2010

Monster...

nån som sprungit på mitt tålamod?!
Känner knappt igen mig själv, stubinen brinner för minsta lilla..eller börjar jag bara bli trött på och tjata?! På folk som inte gör nåt?
Ska jag en gång till behöva förklara varför man jämt och ständigt är trött och stressad..det är inte så j*vla konstigt!
På 24timmar ska man
Sova, behöver 8tim för att kliva upp ut sängen
16timmar kvar, vilket 8timmar går till Jobbet
Vips så var det bara 8timmar kvar, kan juh låta mkt..dock har jag, som sagt frivilligt valt hobbyn: Häst
Men jag har inte valt ett städ jobb hemma, kock, plockare, "morsa roll" åt vuxna eller va nån som håller kolla på allt..trots att mitt jobb kan verka lätt, sitta och leka framför en data hela dagarna..ja, om det ändå vore så lätt! Så blir jag oxå trött av mitt jobb..vad är det som är så svårt och förstå? Hur länge orkar man?
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar