måndag 8 november 2010

Idol, vem vinner..jag gissar!

En efter en åker dom ut och drömmen om Poplivet..går det i krasch? Eller får vi se dom igen?
Min hypotes!
Geir: Hur duktig man än är, så går det inte och vinna Idol med en ålder på närmare 50-år..satsa på en karriär utanför Idol..tror han lyckas bättre där!
Andreas: Han heter juh Weise i efternamn, klart han är kvar..Svenska folket avgudar juh Kalle på Julen!?! Och en riktig charmör!
Olle: Aldrig förstått mig på vad han gör kvar..men Gotland har väl mycket befolkning?!
Jay: Vilken rörande historia..men, han har alldeles för dålig musik bred..Han gör sig som bäst i rock stilen och Idol rock går inte ut till alla!?
Minnah: Åkte ut och hade turen o komma tillbaka och det gjorde hon, storslaget! Min favorit, men tror hon tyvärr får se sig besegrad snart..fast hon är en vinnare hos mig!
Elin: Säger som juryn, uttalet annars är hon klockren..vad hon är gör, så blir det bra..En tjej på prispallen?!
Linnea: En tjej med helt egen stil..och samma här, vad hon är gör, så blir det super! Andra tjejen på prispallen?
Duellen blir alltså
Elin VS Linnea, vad tror du?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar