fredag 5 november 2010

Fuck this friday!

veckan är bakvänd, en fredag vill man bara ska funka smärtfritt!
Icke denna vecka, när ena saken väl börjat fungera då lägger nästa av..båda dom 2st viktgiaste "teknikens under" som jag behöver..datan och telefonen!
Igår la plötsligt datan av, men efter mkt om och men lyckades dom sparka igång ena vågdatan så jag kunde väga ut iallfall..
Imorse när jag kom, och en chaufför i luckan..vet inte hur det funkar, 5:a på telefonen..tryckte det, men inget hände, inom mig börja det koka..elecktriken är ledig och förman till telefon systemen befinner sig i Värmland..oki Linda, visa vad du går för!
Så ett wake-up-call till båda två så får vi se hur vi löser detta..tur att jag åker hem kl 13:00!
See you..

1 kommentar:

  1. Du får se till att njuta ordentligt av helgen istället, det behöver du! Kram på dig!

    SvaraRadera