söndag 14 november 2010

6år på en dag..

det är väldigt svårt o ta igen..en gång rann det ut i sanden, men nu har vi tagit tag i saken och tänker inte låta det hända igen!
Vi, 3st tjejer som hängt ihop sen ungdomen och gjort mycket galenskaper ihop..
Alla har gått vidare i livet med vuxna liv men idag fick men en liten ungdoms toach tillbaka o roliga minnen, vilka galna saker man gjort!!
Det har varit både skratt och lite mindre roliga solskens historier..men tjejer är juh som bäst på killsnack, eller?!
Det har varit både gamla killar, nya och lite "uppsökningar" och sen så skratta vi åt det gamla..!
Hade så roligt så tiden bara rann iväg, hann inte ens med stallet och fick världens bästa SMS under tiden
Fick så dåligt samvete att din häst stod inne hela dagen igår, så jag mocka!
Och när jag insåg att klockan va 15.30 och jag inte ens hade införskaffat Fars dag present , varit där och fikat så bestämde jag mig snabbt att hästen fick vilodag och jag en lugn kväll, färdig mat när jag kom hem och sen har det varit soffan för hela slanten..härlig dag!
see you..

2 kommentarer:

  1. Ja tack för idag vi måste verkligen ta tag i det här nu, det var jätteskoj! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt.. ösnakr man lärde känna dig tidigare.. men hoppas iaf att man kanske kan bli bättre vän med dig nu också. :D

    SvaraRadera