torsdag 18 november 2010

Oki, dom har blivit stora..

vilket jag har svårt och inse..mina halvsmå syskon på pappas sida, dom är juh mina SMÅ syskon!
Jag o syrran börjar planera Julklappar till dom, och ja..vad köper man?! Dom är juh trots allt inte så stora än..9 och 11år gamla..så nåt från leksak affären borde väl funka?!
Haha, eller inte..L 11år ösnkar sig pengar, va juh verkligen det första jag tänka på när det kommer till en 11-åring, hur kul är det och ge bort pengar..NOT!
Samma sak som jag faktiskt ibland tycker det är tråkigt och få pengar..för oftas i slutändan så har dom inte gått till det ändamålet dom var till för, till nåt man önskat sig!
Och T 9år, älskar lösnaglar..hallå, vet man ens vad det är i den åldern?! Uppenbarligen..men tänkte nog iallfall(säkrast o kolla upp innan) bjuda med henne på Disney on Ice, måste juh skylla på nån för att få få själv..?!;)
Psst, ett julklapps tips..har du medlems kort på Ica, så finns det ett erbjudande till den 5/12..160/kr biljetten/vuxen/barn





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar