onsdag 3 november 2010

Julen planerad

på alla håll och kanter, nästan..en tradionell aktivitet har vi glömt, Anna..det måste ordnas!
Julbaket!!!Ochså klart den som har tid över:


Julstädning
hemma hos mig, frivillig..
kontakta mig!
Igår äntligen så vart det fika hos Anna, som jag längtat..va alldeles för länge sen och då planerades det inför Jul och i år kör även vi lottning/spel på klapparna, och ingen är gladare än jag, en klapp var som ska passa både kille och tjej, par, mellan 0-300/50kr..förslag, tack?!
Ochså klart, uppesittar kvällen den 23:e..vänner, bingo, mat, fika och bara massa mys, I like!
Självaste Julafton föll på vår lott..igen, nästan..samtidigt som det är skit jobbigt är det väldigt mysigt men jag gillar och va hemma och dona, sitta och kajka runt bland alla olika folk..nä, det räcker med dagen efter!
See you..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar