måndag 8 november 2010

IT prylar= Mer osocialt folk

drar INTE alla över en kant, men har inte Sveriges befolkning blivit väldigt osociala?!
Juh mer IT-prylar det kommer desto mer osocial blir man, för man liksom hänger med "sin IT pryl" liksom..du kan uppdatera dig var du än är, se vad alla gör dygnet runt och hålla kolla på dom flesta och det mesta!
Iphone, för det första..hur f*n kan man ens vilja betala dom pengar? Säger OK till Bussnies folk, men folk som redan sitter med en bärbar data hemma o skaffar en Iphone..och det ända dom gör på den är surfar! Man kan liksom umgås med alla sina vänner på nätet, dygnet runt, hur bra är inte det?!?
Laptop, inte större än att du nästan kan bära runt den i handväsken och samma sak där..vart du än är kan du hålla koll på allt o alla, att folk ens orkar släppa runt på dessa?!
Musikspelare, ja..där kan jag väl inte uttrycka mig nåt speciellt negativt..klart det är skönt o lyssna på musik när man sitter på bussen..men nu är det juh så smart att du kan juh faktiskt kan lyssna via Iphonen så du är lika "inne" fortf!
Och för att inte GLÖMMA att man faktiskt har den senaste Iphone 4 och inte 3:an..för den är juh värsta B!
Nä, ringa och SMS:a, ta kort nångång..det duger för mig, sen ska jag inte sticka under stolen med att jag funderat på Iphone..men nej, jag sitter på nätet hela dagarna via jobbet
Befinner mig i stallet, vilket jag anser är en ohändig miljö för den
Kort..kvalité?! Man ser juh va det är iallafall!
Ett liv utanför Cyber Space..kommer det tillbaks?!
See you..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar