tisdag 2 november 2010

Hoppla hoppla, hoppa pållen

va juh lite stilge på hoppningen ochså eftersom jag skulle träna stenhårt inför min sista tävling, men eftersom det inte blir av, så bestämde jag mig för och, nu jäklar tänker jag hoppa!
Herrejösses vad det gick mellan bommar o stöd och nästintill livrädd var jag..haha!
Men eftersom allt över 50cm ser skit högt ut, så är jag sån som inte får skritta runt för länge och stirra på hindren för juh längre man tittat desto högre blir dom..så, så fort det va höjning då var det bara och köra! Tjo o tjim över hindrerna, men ack så kul det va..ganska stolt över mig själv att jag våga, det va högre än 50cm!
För att inte tala om duktiga hästen som verkligen va taggad på det här denna gång och kände att juh mindre jag mecka desto bättre skötte han det själv, måste bara lite på det..as taggad till nästa gång!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar