torsdag 4 november 2010

Linda kan shoppa sig lycklig!

saker gör en inte lycklig?! Alla människor gör en inte lycklig heller!
Men shopping och nya saker, smilet går inte och undgå då..nu när nya ridstövlar står högst upp på listan, då är jag lycklig!
Kan jag få köpa mig dom där dröm stövlarna jag vill ha!
Jag kan utan med dåligt samvete, köpa ett par stövlar för 4000-5000kr!
OM jag verkligen vill ha dom, men så klart är juh alltid gratis alltid bäst!;)
När Tretorn á la Malin Baryard lanserades, Linda va juh bara tvungen och ha dom..så iväg och köpa, upp med 4000kr och nu är dom inte alls speciella..haha!
Men dom gjorde mig lycklig just för stunden, så nu måste jag hitta nån ersättare;)
Det finns alltid en anledning till och köpa nya saker:
Tröst shopping
Lycko shopping
Bra-o-ha shopping
Måste-ha shopping
Vill-verkligen ha shopping, när man sugit på karamellen en stund
Mer förslag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar