måndag 1 november 2010

Uppdraget lyckades och utfärdat!

Linda på 25-års fest utan att spåra?!
Yes, I did it!
Hela kvällen var jag lite av och på kan man säga..hela tiden så knacka baksmällebacilen på i hjärnan och gjorde sig en påminare och det är jag glad över!
Sååå otroligt skönt att vakna en söndag..precis helt som vanligt, vart dock inte så sent då vi alla hade en uppgift att sköta dagen efter!
Men det var mkt trevligt att komma iväg ett tag i en mysig lokal i Kungsträdgården med härliga människor, funka även i nyktert tillstånd, vart nån vodka/redbull, lite vin och en smirre!
Vill uttrycka min glädje för Sandra, från singel tjej till helt plötsligt sambo på bara några veckor? månad?
Och jag är sååå glad, så länge som jag väntat..haha!
Kör hårt Sandra, satsa allt vad du har!
See you..

1 kommentar:

  1. Tack Linda!
    Jag har nog aldrig varit lyckligare!

    Från Sandra "Kär&galen" Tiderman

    SvaraRadera