söndag 21 november 2010

Lördag och 60-års fest..

och han inte ens med ett enda blogg inlägg..även fast soffab lockade hela dagen så tog jag mig i kragen och tänkte att: Jag får göra det bästa av situationen..kommer hela tjocka släkten? halva? Kommer det nån från "min sida"?
Och eftersom man inte alls träffas så ofta nu för tiden, så blir det en anning konstig stämmning..ni vet?!
vad ska man snacka om?
MEN, som alltid ni vet..när alkoholen börjar sätta in, då..då smäller det, då snackar alla..men jag tyckte det va mkt trevligt och sååå kul o träffa alla!
Min ena kusin, som va den där partypinglan som hänge på "stadens" krogar har kammat till sig så mkt med pojkvän,sambo och barn, herregud..va så ovant o se, alla blir vi vuxna nångnågng..haha, har inga planer på det!;)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar